2012. február 28., kedd

02.28 villámfutás

Mára futás a szabadban volt a terv, de nagyon aggódtam, hogy az íngyulladás keresztbe tesz. Picit éreztem is, hogy még nem tökéletes, de ettől eltekintve jól ment, éreztem, hogy a testem már ki volt éhezve a vágtára. Kicsit túlságosan is, az elején olyan vad tempóban indultam, hogy alig értem végig az öt kilométeremen. Többet terveztem, de ennyit bírtam. Ami mélységesen meglepett, hogy ez egy 24:39-es öt kilométer lett, gyanakszom is, hogy kicsit elnézhettem, mert ez egyszerűen nem létezik. Nem tudom, de nagyon büszke vagyok rá. Az elején még nagyon élveztem is, a végre már nagyon nem, de ilyen van.

Leszokóban vagyok a szotyiról, így szabad evést engedélyeztem magamnak. Ez nem azt jelenti, hogy kétpofára bármit eszem, csak hogy ha megkívánok bármit, ami egyébként belefér az étrendembe, akkor nem állok ellent. Remélem, ez segít a leszokásban, mert napi 600 kcalóriányi szotyi nagyon kemény akadálya a fogyásomnak. Néha rendben, de napi rendszerességgel már nem.
Jahh, az utóbbi időben volt egy hét, amikor kicsit elengedtem magamat. Magamhoz képest rengeteg szénhidrátot ettem, köleskása, zabkása, rizskása édesítővel, kakaóval, pár napig a munkahelyen még csoki is. Az eredmény: akkor pörögtem bele a futásba nagyon és egy kis fogyás. Nem hinném, hogy az izmom buktam el, de fene tudja.  Mindenesetre érdekes.

2 megjegyzés:

  1. Adott elég szénhidrátot az a sok kaja. Ezért kell megtalálni az arany középutat - amikor a kaja feltölt energiával, de nem hizlal. Na, az a jó :) Nem tűnnek amúgy olyan rosszaknak, amiket írtál, a csokit kivéve, de néha nem árt az sem. Van több ezer sokkal hizlalóbb étel, de ezek nagyon jól feltölthetnek :)

    Hát jó futkározást, én csütörtökre tervezem, de ez a meleg és hó váltakozás milyen már???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A baj, hogy nálam a probléma többségében nem a minőséggel van, szóval az rendben van amit eszek, csak lényegesen többet, mint amennyit kellene. Elég durván kajafüggő vagyok.

      Itt szerencsére hó már nincs, így nagyon kellemes futóidő van. A nyarat ebből a szempontból egyáltalán nem bírom. Remélem, hogy összejön a csütörtöki futás, aztán majd olvassuk, hogy milyen volt :)

      Törlés