2012. február 7., kedd

02.07 Az első mell-kar nap

Nagyon kellemesen elfáradtam ma. Bemelegítésképpen futottam 10 percet, azaz 2.1km-t a padon, egyre fokozódó sebességgel. Ezután bemelegítés, majd végre felfedeztem, hogy döntsem meg a fekpadot, így fekvenyomást és tárogatást emelve végeztem (18kg - 5-5kg). 4*15-öt próbáltam, néhol kicsit befuccsoltam vele, de nagyjából ment. Ez volt egyébként az edzés legszenvedősebb része. Ezután áthúzás következett (5-5kg)3*15, 1*10, váltva 4*10 női fekvővel. A mellgép bemondta az unalmast, így azt most passzoltam. Ezután kétkezes bicepszet váltogattam csigán tricepsszel(azt hiszem, az volt) 4*10-4*10, a fene tudja, hogy mennyi súllyal, mert nem egyszerű erre rájönni a teremben. Talán 10-10kg lehetett. Végezetül kt sorozatnyi egykaros bicepszet csináltam és 2 sorozat kalapács-bicepszet, majd fej felett tricepsz-feszítést. Menet közben viszonylag sokat nyújtottam, jól elfáradt az összes célzott terület, szóval szerintem jól sikerült a dolog. Holnap elvileg futni megyek, ma szuper idő volt, remélem, hogy kitart. Nem akarok sokat, talán egy 10 kilométert, egy órára megyek ki. Csütörtökre lábnap van betervezve az edzőteremben, pénteken suliba megyek, egész nap ott leszek és este dolgozni készülök, úgyhogy lehet, hogy az lesz a kényszerpihenőm napja, vagy hasnap. Tovább még nem terveztem, most ennyi voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése