2012. február 9., csütörtök

02.09 lábnap, edzőterem

Egész héten annyira vártam már ezt a napot, folyton a lábnapra készültem, aztán mire eljutottam eddig, elfogyott az elán, kicsit kipukkadtam. Ez mondjuk három éjszakás és egy végigedzett hét után talán nem annyira csoda. Azért megtettem, amit tudtam az ügyért. Szokás szerint vágtában érkeztem a helyszínre, késésben lévén, úgy döntöttem, ezt kéretik bemelegítés-kardiónak betudni, mert az összes kardió-gépen csüngött valaki, miközben egyetlen erőgépen sem és szabadsúllyal sem hadonászott senki körülöttem. Guggolás volt az első menüpont, 4*15-öt csináltam, egy sorozatot 28, egyet 38, kettőt 45 kilóval, hát, nem esett jól. Ezután nekiláttam kitöréseket csinálni 28 kilóval, de annyira nem esett jól, hogy egy sorozat után hagytam a fenébe, gondoltam, ha lesz még időm, visszatérek rá. Mentem a lábtolóra, 4*15-15 vádli 40 kilóval ment, majd bemelegítettem 60 kilóval toláshoz és 28 kilóval merevlábas felhúzáshoz. Ezután 4*15 lábtolás következett 100 kilóval, 2*15 és 2*10 merevlábas 38 kilóval és ezt triszettre egészítettem, mert így túlságosan megterhelőnek találtam úgy, hogy 4*10 sétáló kitöréssel választottam el őket, amit 10 kilóval csináltam. Üdítő kis pihenő lett. Ezután mentem lábfeszítő-lábhajlító-fenék triszettre, 4*15 25 kilóval a lábfeszítő, 2*10, 2*15 10-15 kilóval a lábhajlító (nem nagyon ment, mert a merevlábas már mindent kiszívott belőlem) és 20-25 kilóval próbálkoztam a térden fenéknél, amit Angelocska ajánlott a múltkor. Nem rossz egyébként, csak még rá kell érezni. A végére, csak hogy minden energiát kiadjak, 4*10-10 bolgár guggolást csináltam, de csak a rúddal, ez az egyik kedvenc gyakorlatom egyébként. És ennyi. Annyira elfáradtam, hogy alig bírtam hazatántorogni, ráadásul másfél órásra sikeredett az edzés, nem tudom, mi módon. De most már minden jó. Holnap valószínűleg nincs testedzés, idő hiányában. Na persze, aki nagyon keresi az utat, az meg is találja, dehát úton leszek reggel 6-tól este 8-ig, fél 10-kor indulok dolgozni, abban a szerencsétlen másfél órában és reggel 6 előtt meg inkább hadd ne a mozgással töltsem már el az időt. Lesz még rá bőven alkalom máskor is. Na jó, talán egy kis hasizom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése