2012. február 19., vasárnap

02.19 a futószéria folytatódik, heti kilométer-záró

Megint futni mentem. A stadion zárva volt, így két nagy kört futottam és még kb 12-13 percnyit, mert szerettem volna, ha megvan a 11km és így biztosan lett annyi a végeredmény. Még mindig azt érzem, hogy az alaptempóm jócskán felgyorsult, bár futás közben nagyon váltogatom a sebességet, ami nem biztos, hogy a legtutibb. Holnapra még nincs terv, az edzőterembe csak kedd délutánra jelentkeztem be, így szerintem ismét futás. Jó lenne hosszút, de valószínűleg nem lesz erő és kitartás, de nem gond. Ha csak rövidet és lazát megy, az is jó, nagyon örülök, hogy egyáltalán bírom minden nap gond nélkül, sőt. A héten csak két edzőterem lesz, a felsőtestet részben összesűrítem, részben pedig itthon csinálom meg. Az egy lábnapomat nem adom, az kell, mert imádom. Úgy tünik, futásból jut majd ki megint.

Heti kilométer: 43.
Napi lebontásban: Hétfő:7, Kedd: 5, Szerda:0, Csütörtök:2, Péntek:8, Szombat:10, Vasárnap:11
A hétvége kicsit erősre sikeredett, az eleje meg mintha túlontúl gyenge lenne, de ez téves, akkor csináltam az igazán vágtázós dolgokat, ami miatt olyan jó tempót tudok tartani a hosszabb futásokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése