2012. február 6., hétfő

02.06 Az első hát-váll nap az edzőteremben

Megtartottam az első ennyire szétizolált edzésemet, nagyon kényelmes volt. Mindenre jutott időm, széles hát nyakhoz és mellhez, szűk hát mellhez és kétkezes döntött evezés, egykezes evezés térden, állig húzás, oldalra emelés, előre emelés, vállból nyomás,  majd az alapok után kis repetának még belefért a vállmagasságban forgatás, ki-be vállmagasságban, előre-hátrakörzés és még egy utolsó kétkezes súlyzóval evezés állva. 5 perc taposás volt a bemelegítés, nem volt többhöz kedvem, lusta voltam kicsit a fogászat után. Kellemes volt, elfáradtam, érzem, hogy az izmok dolgoztak rendesen, itthon még szeretnék majd hipernyújtást végezni, mert ott nincs hozzá eszköz. Jahh, hasizmoztam is, ferde padon 1,5 kilós súlyzóval 40-et, majd 3*40-et hasgépen 30kg-val. Hát ennyi a történet mára. Megyek éjszakára dolgozni, addig még pihennem is kell. Holnap ismét edzőterem, elvileg lábnapot terveztem, de több kedvem van a mell-kar naphoz, páne, hogy a lábam örökké fáradt. Pár fenék-gyakorlatot is tervezek. Egyébként a hátam úgy érzem, hogy semmit nem fejlődik, nem tudok emelni a súlyokon, ez nem annyira jó, de a vállam nagyon szépen alakul, mindenen emeltem és látszik is a formáján, hogy szépen alakul. A hátamra kellene valami stimuláció, majd szétnézek edzés után. Sajnos húzódzkodni még mindig nem tudok, valószínűleg a túl nagy súlyom miatt, pedig az lenne a sorsfordító gyakorlat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése