2012. február 21., kedd

02.21 felsőtest-edzés, kicsi futás

Délelőtt dolgoztam, 3-ra mentem az edzőterembe. Kezdtem egy gyors kilométer futással pörgetésként 4:20 alatt. Ezután egy teljes felsőtest-edzés következett, mert a héten csak két alkalommal lesz lehetőségem edzőterembe menni, de ezt szerintem már írtam. Próbáltam mindenből csinálni valamit, úgy tervezem, hogy itthon majd kicsit ráturbózok még. Most nincs energiám részletesen leírni, hogy mit és mennyit csináltam, ha később lenne, akkor megteszem, de lehet, hogy ez most kimarad. Miután jól kifacsartam magam a súlyzókkal, még egy kicsit futópadra pattantam és 3 közepes tempójú kilométert nyomtam le rajta, már elég nehezen ment, gondolom elfáradtam. 15:20 körüli idővel teljesítettem és a végén egy jókora sprinttel. A tempó miatt a mai kilométereimet is a kvótámba számítom, így már van 10, maradt még 20 kilométer és egy súlyzós lábedzés a hétre. Holnap ha minden jól megy és bírok magammal, akkor szünetnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése