2012. február 3., péntek

02.03 edzőterem - lábnap

Nem szeretném hosszan részletezni a dolgot, mert nagyon álmos vagyok. Megérkeztem, 20 percet tapostam a kilencesen, majd guggoláshoz láttam. Csináltam egy bemelegítő tízest csak a rúddal, majd próbálgatni kezdtem, igazából mit bírok. 4*8-at csináltam, ebből két szett 38 kilóval, egy 43-mal és egy 45-tel. Ezután mentem a hajlító/feszítőre, 15kg/25kg, 4 kör, 12-15 körüli darabszámokkal. Mit mondjak, nem ment túl jól, a guggolás leszívott. Kitörésekkel folytattam, csak 28 kilóval, mert azt éreztem biztonságosnak, lábanként 4*8 lábhajlítás és ugyanennyi rugó. Vádli a lábtolón 40 kg-val követte, 4*12 lábanként, majd merevlábas felhúzás 4*10 28kg-val, váltva 1*10 80 kilós, majd 3*10 100 kilós lábtolással. Ezek után már csak egy kis közelítő/távolítóedzés következett a szokásos sablonra és jöhettem is. Tudom, hogy túl sok gyakorlatot végeztem, legközelebb visszafogom magam. Nagyon aktívan keresek egy jó edzéstervet, mert anélkül úgy tűnik, eltúlzom az edzést. Öreg hiba.Szükségem van valami gyors, rövid és intenzívre. Mellesleg rá kellett jönnöm, hogy bikaerősek a lábaim és még messze nincs kiaknázva. Még csak egy hónapja edzek. Azért próbálok figyelni, nehogy nagyon aránytalanná váljak a vaskos, túl izmos lábak miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése