2012. február 15., szerda

02.14 Bálint-napi edzőterem

Eme szépséges nap alkalmából elvonultam az edzőterembe és először megtartottam a mell-karedzésemet, majd futottam 5 kilométert 26:20 alatt a futópadon. Szép volt, jó volt, elég volt. Azt meg öröm volt nézni, ahogy a bicepszem bedurrant a kalapács-bicepszes gakorlattól. Volt fekvenyomás, tárogatás, áthúzás, női fekvő, ahogy szokott. Mindenből 4*15. Tricepszre tolózkodás a pad szélén, 4*10, lenyomás a csigás géppel, 4*10, egykaros tricepszfeszítés 4*10-10, majd bicepszre belazáztam, kalapácstartásos volt 4*10 és rúdas kétkezes 4*10. Nagyon elfáradtam, de jó volt. Na mára ennyi voltam, most megyek aludni. Reggel vagy pihenek, vagy hasazok, mert már igen ideje, vagy pedig futni megyek, még van a heti adagból 18 kilométer, úgyhogy van mit csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése