2012. február 18., szombat

02.17 futás a hóban

Nem volt más tervem a napra és a futás most elsődlegesen ajánlott, így munka előtt egy jó kis kocogásra indultam a hóesésben. A látvány gyönyörű volt, az idő kellemes, a futás először egyáltalán nem ment, aztán bemelegedtem. A 4,5-esen indultam, de menet közben úgy döntöttem, több kör úgysem lesz, így bemegyek a stadionba egy körre, így napi adagnak lesz 5 kilométerem. Ott azonban már nagyon is jól éreztem magamat, így újabb és újabb köröket pakoltam rá, így végül 6 kör (6*630=3780m) után befejeztem a nagy kört is, azaz kb 8 kilométert futottam. Ment volna még, de nem akartam megölni magam, még munkába is menni kellett, ráadásul most minden nap kapom a terhelést, így kímélni kell az erőimet. Ez így pont kellemes volt. Maradt a hétre 8 kilométerem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése