2012. február 26., vasárnap

02.26 futóterv + képek

Nemsokára készülök ki futni, még nem tudni, mi lesz belőle. Egyenlőre csak azért írkálok, mert készültek képek rólam a bikinimben, összehasonlításképpen kiteszem az októberi képeket is. Szerintem tök egyformák. Ez azért elég meglepő számomra. Közben kijutottam futni, még jó, hogy nem indultam túl messze, mert kidőltem volna félúton. Ma sem esett sokkal jobban, mint tegnap, kivéve, hogy a sérülések nem jeletkeztek. Elég erős szél hátráltatott, melegem volt, fáradt, kicsit beteg, stbstbstb... Így a heti kilométer a mai 7-tel együtt 37. Ez megfelel az előírt 30-nak, csak én már többre számítottam.
                  KORÁBBAN                                                        MOST

3 megjegyzés:

  1. Hasonlítanak, de azért nem egyformák. Persze az elsőn teljesen mások a fények, de úgy tűnik, mintha azon a combod izmosabb lenne, a jobb oldalin, mintha viszont minden más izmosabb és szálkásabb lenne. Én is futnék már, de 2-kor feküdtem le metál koncert után és rohadtul cseng a fülem, zúg a fejem... nem merek kimenni, ha rosszul lennék mozgás közben, itthon vagyok a legjobb helyen.

    VálaszTörlés
  2. Amúgy egy kérdés: mi ez a futó mizéria nálad? A fogyásért vagy a futás öröméért tűzöl ki ilyen sok kilómétereket? Mit tapasztalsz ennyi futás hatására? Mit érzel a testedben, lelkedben? És: jövő héten seggbe rúgnál, hogy menjek már futni???????? Köszi! :)))))))

    VálaszTörlés
  3. Nekiálltam levezetni, de kisregény lett...írok róla egy cikket mi ez és mit jelent számomra. Szívügyem :)

    VálaszTörlés