2012. február 27., hétfő

02.27 edzőterem

Megtörtént a mai edzésem, ismét összesített felsőtest-napot tartottam. Kemény volt, még másfél óra alatt sem sikerült úgy végeznem, ahogy akartam, de úgy döntöttem, elég lesz. A teremtulaj új elemet szerzett be: egy ugrókötelet. A hely iszonyúan szűk az ilyesmihez, mégis sikerült bekombinálnom az edzésbe, mert alig volt ott valaki. Ma meglehetősen élveztem az egészet, nem adtam fel menet közben, a legtöbb súlyon emeltem. Lehet, hogy hét végétől termet váltok, még meglátom. Jahh, hírek a sérülésekről: elől a sípcsont mellett, a lábszár belső felén az ín megint kezd begyulladni. Tipikus futósérülés, de ettől még nem vagyok boldogabb. Akkor szenvedtem vele sokat, mikor elkezdtem a futást. Most szerintem a megnövekedett terhelés ellen lázad ilyen módon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése