2012. február 18., szombat

02.16 lábnapi boldogságok

Kipihenten futottam neki az eheti lábnapomnak. Már nagyon vártam, még mindig magasan a kedvencem ez a nap. Kezdetnek futottam egy 4:45-ös kilométert bemelegítésképpen, majd nekifutottam a gyakorlatoknak. A guggolásnál lustasági okokból emeltem a súlyon. Untam felrakni azt a sok kisebb-nagyobb tárcsát már nagyon, úgyhogy kicseleztem és 2*10kg-s tárcsa került mindkét oldalra, plussz a 8 kilós rúd, így lett 48 kg a guggolási súlyom. Ebből egyenlőre megelégedtem 4*8-cal, majd lesz az több is, de nem nagyon mertem kísérletezni elsőre. Ezután vettem le a súlyból és 28-cal csináltam kitöréseket, lábanként 4*10-et, felváltva. Vádli következett lábtolón, jövő hétre már kitalálok valami más kínzást rá, most még ez maradt. 4*15-15 lett talán, de lehet, hogy menet közben visszafogtam 12-re, nem emlékszem. Lábtoló 100kg-val 4*15, váltva merevlábas 4*10-zel 38 kilóval. Ez picit jobban öli a derekamat a kelleténél, úgyhogy fokozottan figyelni fogok a helyes végrehajtásra, máskülönben veszélyes lehet. De imádom csinálni, az egyik nagy kedvenc. Lábfeszítő-lábhajlító következett, teljesen a megszokott adag, lábfeszítő 25kg-val 4*15, lábhajlító 15kg-val 1*15, 3*12. Nem érzem még, hogy emelnem kéne ezeken, sőt, lábhajlítóban inkább romló teljesítményt tapasztalok, de ezt egyenlőre teljes mértékben a merevlábas felhúzások számlájára írom, ugyanazzal a területtel machinál, csak sokkal erőteljesebben. Ezután 20kg-val fenekeztem a lábhajlítón, 4*15-15-öt felváltva, na ez jól kinyírta a hátsóm, most a kötelező izomláz is oda hatott. Ezek után már csak 2*10-10 bolgár guggolás maradt hátra, egyszerűen nem esett jól több, akkor már tényleg nagyon remegett mindenem. És én kis buta még egy jó kis kocogással akartam zárni, de 100m után már nyilvánvaló lett, hogy ez egyáltalán nem fog menni, így egy 4:59-es kilométerrel zártam az edzést. Mivel tényleg jól megdolgoztam érte, így a 2km-t most beleszámolom a heti adagomba, de ez nem lesz mindig így. A hétre még maradt 16 kilométerem, túl vagyok 14-en.  Jól sikerült a napi edzés, teljesen meg voltam elégedve magammal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése