2012. február 4., szombat

02.04 kocorászós-hólapátolós tervek

Mára hegyifutás volt betervezve. Napok óta gyanakodva figyelgettem az időjárás különféle rezdüléseit és ma már hevesen imádkoztam, hogy a partnerem mondja le a futást, mret hideg van és fáradt vagyok ésésésés... nyafogtam, na. És akkor az imám meghallgattatott, sms érkezett, hogy máskor fussunk. Több se kellett, elkezdtem élvezni ezt az időt. Havat lapátoltunk az öcsémmel a házuk előtt és rá kellett jönnöm, hogy jobb kint, mint bent. Így hát újraterveztem a napi elfoglaltságot: most bambulok, eszek, aztán elkocogok a nagyimhoz, aki 3 kilire lakik, elseprem neki a havat és hazakocogok. Ez kellemes és nagyon laza program lesz. Dolgozok is és nem is, mint a mesében. Közben már megfőztem a párnak a hétvégére, azaz majdnem kész, mikor megjövök, gyorsan körbetakarítok és kész is minden. Este pedig még hasizmozok is és kész egy tökéletesen szenvedésmentes, de sportos nap.

Megvolt, jó volt,. próbáltam még egy Péntek Enikős comb-fenék gyakorlatsort rátenni, step-padost, de newm bírtam, így feladtam. Egyébként az ő hasizom-feladatsorát végeztem el kétszer. Kemény volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése