2012. február 8., szerda

02.08 futás a stadiban

Úgy volt, hogy a futóbarátnőm megy ki fél 4-re és ha van kedvem, csatlakozom. 3/4 4-re mentem, neki se híre, se hamva, vagy megunt várni és elment valamerre, vagy ki se jött, végülis nem beszéltük fixre. Mindenesetre ha már ott voltam, futottam. 10 km-t nyomtam le 55:44 alatt, nem az a fényes eredmény, a végére be is fulladtam, ez meg nem nagy öröm. Nem esett jól, nem tudom, hogy miért, a lábam direkt  pihentettem az alkalomra. Mondjuk a lábammal nem is volt semmi gond. Szerintem az éjszakás megvisel és ez az idő sem tökéletes futkorászni és havon futni nehezebb és elég keveset pihenek és sokat mozgok mostanában, van egy kis tricepsz-izomlázam is, úgyhogy végülis érthető a dolog. Futni viszont muszáj, mert nagyon közel a verseny és ezzel a kondival bele se kezdjek. Meg kellene, hogy legyen addig a heti 30-40 km futás. Ebből a héten már van 12, szerintem elég húzósnak ígérkezik a gyűjtögetés. Majd valamit kitalálok. Holnap edzőterem, lábnap, nagyon szeretem. Már várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése