2012. április 8., vasárnap

Húsvét-vasárnapi rosszullét + futás

A nap sütés-főzéssel kezdődött és ebben a szellemben folytatódott. Mire észrevettem magam, annyit ettem anyunál, hogy szó szerint rosszul lettem. Ezek után megindultam az edzőterembe, mert egy válledzéssel még mindig tartoztam magamnak, de ismét zárva találtam. Nem rajtam múlott a dolog, én két napon át próbáltam sikertelenül bejutni. Dühítő! Végül este hatkor anyuval indultunk el futni. Meggyőztem, hogy jobb lesz az a hosszabb táv, kevés a 12, legyen 18km. Az elején jól esett, aztán rosszul, aztán váltva, mikor hogy, de a gyomromat és az emésztésemet nagyjából helyre tette és már annyit tanultam az esetből, hogy többet biztos nem zabálom magamat a rosszullétig. A heti 50 km sajnos szintén nem lett meg, de körülbelül 47-48km igen. Ezzel megelégszem, kénytelen vagyok, szintén nem teljesen az én vétkem, tegnap az edzőtárs eléggé kitolt velem. Persze nem kellene mindig mindent az utolsó pillanatra hagynom. Valószínű ennyi volt ez a hét, holnap írok. Kellemes Húsvéti Ünnepet Mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése