2012. április 6., péntek

04.06 első nap diéta, mell-tricepsz edzés

Indulok dolgozni, de előtte még összekészítettem a kajás csomagom. Reggelire ettem a szokásos zabkásámat, vitaminjaimat, főztem egy adag kávét, ami délután kettőig kell, hogy kitartson. Tízóraira alma-túró lesz, már dobozolva, plussz éhenhalás ellen 6 szem korpovit, mert szeretem és kivédi a csokizást. Ennyit gondoltam délelőttre, fél 3 körül lesz az ebéd, gondolom, akkor majd mesélek tovább.



Délután kettő múlt és ráfáztam. A korpovit otthon maradt, egy emiatti gyenge pillanatomban kínáltak sütivel, így egy kis szeletet ettem. Nem, egyáltalán nem gondolom, hogy emiatt vége a világnak, vagy akárcsak a diétámnak, még mára sem, de nem volt jó döntés, onnantól fogva fokozottabban éheztem, már alig várom az ebédet. Egyébként a tegnapi futás és kaja jót tett úgy tűnik, a súlyom visszasüllyedt 59,2kg-ra, ez teljesen normál tartomány most nálam. Gondolom pár napra el is búcsúzhatok majd ettől a húsvét miatt, de remélem, hogy egy hét múlva ilyenkor  visszaérek ide. Na most ebéd.

Következik az ebéd utáni számolás. Csináltam magamnak egy kalóriatáblázatot a könnyebb kereshetőség végett, így ma már gyorsabban fog menni.

Napi fogyasztás 16:30 óráig:
1 adag főzött kávé: 5kcal, 1g szénhidrát
3 dl tej (habár meggyőződésem, hogy kettő lehet az inkább, de így biztos, ami biztos): 144kcal, 10.2g fehérje, 15.9g szénhidrát, 4.5g zsír
1 adag epres fehérjés zabkása: 219kcal, 15.78g fehérje, 26.22g szénhidrát, 4.83g zsír
1 adag epres fehérjés túrókrém : 119.4kcal, 18.04g fehérje, 8.33g CH, 1.58g zsír
200g alma: 60kcal, 0.8g fehérje, 14g CH, 0.8g zsír
50g barnarizs: 184.35kcal, 4.3g fehérje, 38.7g szénhidrát, 1.38g zsír
200g brokkoli: 58kcal, 8g fehérje, 4g CH, 0.8g zsír
3 tojásfehérje: 42kcal, 9g fehérje, 0.6g CH, 0.3g zsír
100g uborka: 11kcal, 1g fehérje, 1.7g CH, 0.1g zsír
3g dió: 20kcal, 0.6g fehérje, 0.4g CH, 1.7g zsír
icipici olívaolaj: max. 30 kcal, 4g zsír
ízesítéshez ecet, só, édesítő
Összesen a süti nélkül: 892.75kcal, 67.72g fehérje, 110,85g CH, 19,99g zsír
hogy a süti mennyi lehet???? hát akkor saccra: 400kcal, 10g fehérje, 67g CH, 10g zsír Nem nevezném pontos számolási módnak, hogy kerestem egy sütit, ami hasonlóan nézett ki és az alapján számoltam. Annak például volt csoki a tetején, amit én ettem, annak nem volt. És tényleg kis szelet volt...nem tudom... nahh, ezért nem csinálunk többet ilyet diétakor...

És még mindig éhes vagyok, így uzsi túrókrémet veszek magamhoz, iszok egy csomó vízet, aztán lassacskán megindulok sport iránt.

Megjöttem, írtam, lefagyott a kis szemét gép és elveszett az egész, megüt a csúnya guta.
Kulcsszavak: Edzettem, mell-tricepsz, jó volt, csak eldumáltam az időt. Egyszer még szeretnék lejutni a terembe a héten, váll-has lenne és egy kis feneket is tervezek.
Reggel 10-kor futni megyek, ezúttal nem egyedül. Vasárnap valószínű anyuval újabb futás.
Az ünnepi hétvégét megnyitottam, így nem lehet diétázni, majd utána. Ezt nagyon rosszkor találtam ki.

Délutáni-esti kajám:
3 adag fehérjés krémtúró (358.2kcal, 54.12g fehérje, 24.99g CH, 4.74g zsír)
4 szem korpovit(68kcal, 2.4g fehérje, 8.4g CH, 2g zsír)
2 mandarin(44kcal, 0.7g fehérje, 9.8g CH, 0.8g zsír)
2 nagy tányér töltött káposzta (káposztalevelek, hordós káposzta aprólék, sovány darált hús, rizs) nagyrészt káposztából. Mondjuk 500g káposzta(155kcal, 8g fehérje, 28.5g CH, 1g zsír), 100g sertéscomb(133kcal, 21g fehérje, 0.4g CH, 5g zsír), 50g rizs(172.5kcal, 4g fehérje, 38.75g CH, 0.15g zsír)
A töltött káposztás számítás nem pontos, pl nincs kedvem külön hordós és sima káposztát számolgatni... de saccra így lehetett valahogy...

Napi összfogyasztás: 2223.45kcal, 167.94g fehérje, 288.69g CH, 43.68g zsír
Nekem ez egy kicsit soknak tűnik, főleg úgy, hogy ma nem volt futás, csak súlyzós edzés.
Mostantól 3, vagy 4 napig nincs összeírás, csak sport. A jövő hét elejétől viszont már nincs kecmec.

3 megjegyzés:

  1. Most így futás előtt (nem esett az eső, juppííí!) nagyobb adag zabkását ettem túróval és fehérjével. De hogy ez sem volt a csomag tized része, abban is biztos vagyok. 40-50 grammokat ajánlanak. Le kéne már mérnem egyszer, mennyit eszem pontosan, mert most már kezdek elbizonytalanodni. A végén még kiderül, milyen keveset... ?

    Ami a túlerőltetésed illeti, én heti 2 kondinappal élem túl kb. szeptember óta és alakformáláshoz bőven elég, a harmadik napot, a kart otthon oldom meg nagyobb súlyzókkal, valamilyen edzés mögé becsapva. Február előtt rendszeresen teljes felsőtestes köredzéseket csináltam annak ellenére, hogy 10 éve járok terembe és már ezer éve legalább 3 részre bontott tervem volt, viszont akkoriban nem végeztem mellé ennyi minden mást is! és az utóbbi 3 hétben ... már csak a lábnap a biztos :) lehetetlenség mindig mindent elvégezni. Szóval szerintem ennyi futás mellett a 4-ből simán levehetsz!

    A munkába valamennyire sikerült belehúzni, de én meg azzal vállalom túl magam - fel kéne hagynom a magán tanításaimmal, mert ha nem a fontosabb dolgokra koncentrálok, sosem lesz belőlem senki. Viszont nehéz, mert ez olyan jó kis mellékkereset....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akárhogy nézem, az edzés-futás arányban sakk-mattot adtam saját magamnak, még nem tudom, hogy legyen. Mint ahogy teljesen a kajával sem, de pár ötletet a te cikkedből is nyertem. Remélem, mire vége az ünnepnek, minden kiforrja magát. Valószínű a megoldás egy jó, szoros menetrend lesz, határidőnaplóban vezetve. Talán a te munkabeosztásos problémád is tudnád kezelni hasonló módon és maradna egy picike idő a mellékkeresetre is... :) Ja és máris vagy valaki... házi feladat: olvasd el a Kis Hercegben azt a részt, ahol felmerül az "Én fontos dolgokkal foglalkozom"-mondat. :) :P

      Törlés
  2. megnézem :))) a határidőnaplósat próbáltam már, de szörnyen összefirkáltam csak :D

    VálaszTörlés