2012. április 27., péntek

04.27 hát-bicepsz, avagy futni, vagy nem futni...

Munka után megkajáltam és szép szabályosan elmentem az edzőbe, hogy lerójam a napi penitenciát. Kicsit aggódtam a fájós csuklóm miatt, de az aggodalmam végülis majdnem alaptalannak bizonyult, csak a végén éreztem meg, a kétkezes álló bicepsznél, mert ott csuklóból kell emelni.

A teremben elég sokan voltak, ami részben tök jó (Ott vannak a nagyok, hogy segítsenek, tanítsanak és néhány kedvencem, akikkel jó pár szót váltani a futásról, miegyébről), részben pedig nem annyira jó (várni kell a helyekre, eszközökre és van pár fárasztó, folyamatosan karattyoló, feleslegesen kioktató emberke). Tanultam pár új fogást a hátedzés kapcsán, aminek kifejezetten örültem. Azaz igazából nem új fogásokat, hanem helyes elvégzési módokat. Bosszantó volt viszont, hogy nem haladtam egyről a kettőre. Ma csak kétféle széles lehúzás volt, kétféle evezés és léptem a mélyhátizmokra. Csináltam ismét a napüdvözlést, mert megkedveltem és mert nem volt helyem épp a hipernyújtáshoz, ami ezután következett. Onnan már mentem bicepszre, először kétkaros állóra, majd álló kalapácsra, végül scott-padosra. Érdekes, hogy az új tartással végezve a hátizmot, feleannyira öte meg a bicepszem, maradt erőm a gyakorlatokra. És ez végülis jó dolog.
Ami nagyon nem jó, azok az állandósult fájdalmak. A csuklóm nem gond, pár nap pihenés és szépen helyrejön, nem vészes. Az állandó különböző lábfájásokat viszont kezdem nagyon-nagyon unni... én már nem is tudom, mit lehetne tenni. Lehet, hogy kellene hagynom magamnak némi időt... azt hiszem, pár hét szünet talán rajtam is segítene... kis regenerációs pihi. Azalatt pedig edzenék a teremben amennyit jól esik és BR is mehet, meg amit akarok, pl úgy szerettem ugrókötelezni is, de már sosincs rá időm. Azt nem tudom, hogy futni szabad-e, ha nagyon akarok, szerintem le kellene tiltanom legalább még egy hétre. Utána viszont szabályos, maratoni felkészülés. Igen, azt hiszem ez jó lesz, úgyhogy akkor egyenlőre ez a terv, aztán majd kiderül.

6 megjegyzés:

  1. :) attól még terminátor lábú vagy, csak néha kell az a pihenő, ezt még a legnagyobbak is megcsinálják - időről-időre kivonják magukat a sportból néhány hétre!

    Próbáld ki bicepszhez is a francia rudat, én csak azért nem használom, mert béna vagyok és mindig fordítva akarom megfogni, nem akarok égni, de mikor egyszer megmutatták, akkor egyáltalán nem fáradt közben az alkarom!!

    Milyen az a napüdvözlés? Azt hittem, csak jógában vam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szörnyű lelkifurdalás gyötör egyenlőre a döntésem miatt, olyan lustának érzem magam, de tudom, hogy hülye vagyok, ha tovább erőltetem azt, amit pihenéssel rövid távon meggyógyíthatok.

      Próbáltam már a francia rudat hozzá, csak lusta vagyok mindig elcaplatni érte, mikor az egyenes rúd kéznél van :P
      Akkor biztos tévedtem a napüdvözlést illetően, de nemgond, továbbra is úgy hívom :D Az az, amikor a nyakadban rúddal hajolsz előre derékból.

      Törlés
    2. Ja, a jó reggelt gyakorlat :) én lábnapon csináltam. Ne legyen bűntudatod, a futást nem lehet elfelejteni, utána meg annál jobban fog menni!

      Törlés
    3. Én lábnapon IS csináltam :D de ez inkább hátnak bizonyult számomra és szerettem volna még próbálgatni, úgyhogy így is tettem :D

      Törlés
  2. igen, ott is érzem, popóban csak akkor, ha vízszintesig megyek. De nagy súllyal nem hiszem, hogy ajánlott. Elég uncsi gyakorlat is, szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérdezd meg a teremben a fiúkat, ők nem így gondolják... :D

      Törlés