2012. április 19., csütörtök

04.19 keserves futás

11km. Nem egészen 55 perc. Részletek este.


Keserves, mert nagyon szenvedtem közben. Az első kör még nagyon bemelegítő jellegű volt, aztán próbáltam időre futni, 3 percet adtam magamnak a 630m-es körökre, egy darabig jól ment, olyan 2:50-ek lettek, aztán a hetedik kör táján már nagyon szenvedtem, ömlött rólam a víz, borzalmasan rosszul esett, végül befejeztem amennyit akartam, de az utolsó 1km-be már sokat belesétáltam, anélkül nyertem volna olyan 3 percet. Több iramfutás kellene szerintem.

3 megjegyzés:

  1. irigyellek :( az én 2000-2500 méterem úgy 28 perc alatt ehhez képest valóban keserves és most ott tart a térdem, mint egy héttel ezelőtt :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy hamar helyre jössz, szorítok érte. Az ilyeneknek néha sajnos idő kell.

      Törlés
  2. Vááááá, az király.....hogy lehet az, hogy csinálsz 5 perc alatti kilómétereket és az keserves????

    VálaszTörlés