2012. április 10., kedd

04.10 ismét praxisban, lábnap

A pihizős, zabálós hétvége után nagyon nehezen szántam rá ma magam, hogy megmozduljak, egyáltalán nem esett jól. Végül csak elindultam az edzőterembe, ahol az egyetlen bibi az lett, hogy mindenki más is ezt az időpontot érezte tökéletesnek az edzésre és tetris-alakzatokban nehéz véghez vinni a gyakorlatokat. Én azért megpróbáltam és kegyetlenül jól esett, lenyugtatott, lefárasztott, habár megint nem sikerült a hagyományos gyakorlatsort lenyomnom.



Lábfeszítő-guggolás-egylábas palánkon- merevlábas-sétáló kitörés- lábhajlító féllábbal állva. Ennyi lett a műsor, de aztán remegő lábakkal támolyogtam kifelé, így valamit megint csak jól csináltam. A héten éjszakára dolgozom, holnap négytől futni megyek az edzőpartnerrel. Ha eszem lenne, előtte köröznék egy darabig a stadionban, de tudvalevőleg nem az eszemért szeretnek...így megint marad majd minden a hét végére.
Diéta-témában ma még mindig nem volt minden teljesen rendben, de alakulgat, holnapra már bevásároltam, csakis megfelelő kaja van itthon és hogy főzni se kelljen, szereztem egy jó fazék diétás töltött káposztát. Tökéletes ebéd a következő pár napra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése