2012. április 21., szombat

04.21 mell-tricepsz...vagy mell...

Nagy lelkesen fél 12-kor levonultam a terembe. Rövid bemelegítés után a tárgyra tértem, 39kg-val fekvenyomtam 4*8-at, ami végülis végzetesnek bizonyult az edzés további részeire nézve.


Ugye a 39 kiló pont öttel több, mint amivel általában fekve nyomok, örültem, hogy tudtam rajta emelni, csak úgy tűnik, hogy kicsit jobban kifacsart a kelleténél. Ez és a tegnap esti edzések lehettek az okai a tricepszes kudarcnak.
A tárogatások még oké és az áthúzás is ment, a mellgépen se sok akadályba ütköztem, ám a 45 fokos padon nem ment a fekvenyomás, de egyáltalán. 2, azaz kettő darab után megéreztem, hogy legjobb lesz, ha ezt a dolgot mára elfelejtem, mielőtt még magamra borítom az egész súlyt rudastól, mindenestől.  Miután elvégeztem a mellre az alap négy gyakorlatomat, kezdtem (volna) a tricepszet. Igen ám, de nem bírtam! Annyira kikészített a többi, hogy egyszerűen egyetlen szériát sem sikerült megcsinálni tisztességgel. Végül a csigán tricepszből kikínlódtam, amit tudtam és mivel mindenki távozóban volt és zárták volna a termet (mostanában valahogy mindig kifogom ezt), így hagytam a csudába a többit és eljöttem. Tervezem, hogy itthon még rápróbálkozom kicsit ma a tricepszemre pótlásképpen, remélem menni fog. Hát ennyi történt ma eddig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése