2012. április 13., péntek

04.13 hát-bicepsz az edzőben

A mai napon azt éreztem, hogy közel a végkimerülés.


Már éjszaka meló közben élesen fájt a fejem, ez ébredés után sem sokat változott. Borzalmas izomláz gyötör, ezek egyre durvábbak, lehet,hogy tényleg túlhajtom magamat. Fáradt vagyok és eddig minden nap elég rosszul aludtam. Plussz mostanában küzdök néhány személyes problémával is, ami csak még jobban kikészíti a már amúgy sem fényes idegrendszeremet.
Úgy mentem le edzeni, mint egy jól felhúzott, időzített bomba. Mondta a párom, hogy fájó fejjel nem fog jól esni az edzés, de valahogy nem hittem el teljesen, míg veszettül lüktetni nem kezdett a csigás gyakorlatok közben. Szerencsére valahol a közepe táján észrevétlenül elmúlt a fájdalom és még azóta sem jött elő. Ez legalább tök jó hír. Szépen, szabályosan, egy óra alatt leedzettem hát-bicepszre, mégpedig : széles mellhez húzás-kétkezes fekve evezés, egykezes evezések térden, tarkóhoz húzás-állig húzás, bicepsz állva-forgatva egykezes súlyzókkal, bicepsz állva kétkezes súllyal, végül pedig célzott bicepsz. És itt be is fejeztem, állati jól esett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése