2012. április 23., hétfő

04.23 váll-has + hegyi séta

Próbálok mostanság a válledzésre rákoncentrálni, mert olyan satnyának látom a vállaimat és mert annyira nem szeretem, ezért mindig csak ledaráltam, persze, hogy nem fejlődött.
A mai napon válledzés keretében bemelegítés után 14kg+rúd(28kg?) felhasználásával végeztem a vállról nyomást kezdetnek, 1*8, 2*6 és 1*5 mennyiségben. Ezután előhúzgáltam a 3 és 5 kilós kézi súlyzókat és következett az előre/oldalraemelés. 4*10 előreemelés az öt kilósokkal, váltva az oldalra emelős triszettel(3*3*8 3kg-val). Erre kezdek ráérezni, megéreztem rendesen a vállam. Végezetül 2*7kg-val állig húztam és kezdtem a hasat. 5*25 lábemelést végeztem egyenes padon egyenes-lábfej balra-egyenes-lábfej jobbra metódusban. Ezt szuperszetteltem emelt térdű 4*25 haspréssel és 4*25 térdhúzással a húzódzkodón koronáztam a művet. Most készülünk kirándulni a hegyre, kíváncsi vagyok, mi lesz belőle. Mindenesetre sokkal jobb, mintha itthon ülnénk egész nap és fetrengőznénk. A tegnapi sokkon kezdek túllépni, de azért nem hatott túl pozitív irányban az önértékelésemre. Ami kicsit javított a dolgon, hogy ma a pár lekamerázott, amint alulöltözve mászkálok a szobában és megszemléltem a testtájaimat így is. Így nem láttam azokat a szörnyűségeket rajta, így félig megnyugodtam.
Délután kirándultunk. Csak kb. 12km-t a hegyi futóösvényemen, de a párral, úgyhogy jó volt. És ez is mozgás, ha nem is olyan gyors.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése