2012. április 7., szombat

04.07 futónap és ünnepi készülődős

Sikeresen felkeltem pitymallati fél hétkor és praxisba is lendültem iziben. Mostanáig böngésztem a világhálót, reggeliztem a szokásos kávé tejjel, vitamin, zabkása-adagomat, és telefonon bonyolítottam a családi életemet. Most elrongyolok a boltba, mert nyakunkon az ünnep, mi lesz velem kenyér nélkül??? Aztán belopózom anyuékhoz, viszem amit ígértem és diszkréten levámolom a medvehagymás pogácsáját. És aztán 10-től futás. Csodás az idő, így a betonos hosszúfutás ugrott, hegyre megyünk. Ajjajj! Gyönyörűséges lesz a hegy eső után, de meglehetősen fárasztó az út és a kilométerszám még mindig kevés... Most itt tartok, folyt. köv. hamarosan.

Na igen, anyunál besütikéztem, bibibiii. És milyen finom volt! Medvehagymás pogácsa és túrós lepény! :) És ez most már motivál is, hogy fussak. Na megyek, mert 15 perc múlva találka az edzőtárssal és aztán nekimegyünk a hegynek. :)

Hazaértem, kicsit csalódottan. Most kell türelmesnek lennem egy kis ideig, mert a lányzó nincs mostanság formában, így elég lassú, a dombok nagyobb részét kisétálja, szóval nem éppen ideális edzőtárs jelenleg. Tudom, hogy ha kitartok és türelmes vagyok, akkor hamar belelendül és nem lesz gond, régebben fut nálam, maratonokon van túl, kemény csaj és simán képes felfejlődni. Csak olyan pesszimista! Mindenesetre újabb 11,4-t könyvelhetek (+oda/visszaút), így van már 29km-em , kell még 21. Szerintem anyuval holnap túlesünk újabb 11.4-en a hegyen (12-n), így valamit kell kitalálnom még egy futásra és jó vagyok. Remélem menni fog.
Most enni nem ettem, nem is vagyok éhes, dolgom van, vagy megyek futni, vagy takarítok.

Kész a franciasaláta...csekkolva... :S Azért, mert mindig van olyan, aki nem tudja, elmondom: attól, hogy saláta, a franciasaláta minden, csak nem diétás. Semmi nem az, ami tele van majonézzel. A majonéz ugyanis tojássárgája és több deci olaj. Higítva tejföllel, ami szintén nem igazán diétás...

...mint ahogy a nap további része sem lett az, de még mennyire, hogy nem. És az edzőterem is zárva volt, minden összeesküdött ellenem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése