2012. április 25., szerda

04.25 véradás

Túlestem életem első sikeres véradásán. Nem rázott meg különösképpen a dolog, nem érzek túl nagy problémát, de azért az előbb, mikor az ebédemet készítettem, befigyelt egy kis fülzúgás, szédülés, így még egyáltalán nem biztos, hogy lesz sport a mai napon. Voltaképpen csak öt laza kilométert terveztem estére, hát majd még meglátom, hogy hogyan  alakul a mai nap. Mindenesetre most biztosan nem mernék elindulni.
Lusta vagyok ma nagyon, de legalább van mire fognom. Ettem sok barnarizst édesen és cukkinipörkölttel, uborkasalátával is. Ittam vízet is, de még szomjazom szörnyen. Nem tudom, hogy ennek van-e köze a véradáshoz, de attól még tény, úgyhogy mindjárt iszom. A futásra nem esküszöm, valahogy fáradtnak érzem magamat, lehet, hogy csak P90X-féle hasizomtorna lesz. Néha kell egy ilyen nap is. Még jó, hogy a héten még nem tartottam pihenőnapot. Egyébként meg rettenetes fenékizomláz gyötör. Kezdetben csak a fenék felső része fájt, aztán már a hátam alsó része, a fenekem alsó része és végül a komplett combhajlítók. Mégis jót tett, hogy kicsit megvariáltam a lábedzésemet. Csak majd elalszom. Szörnyűség. Lehet, hogy még P90X előtt elalszom???

Nem aludtam el, megcsináltam. Szörnyen rosszul esett, máskor meg sem kottyan, most meg még pihennem is kellett közben. Azt még nem is említettem, hogy valamivel valószínűleg meghúztam a cskulómat. Tegnap edzésnél még nem volt vele gond, aztán ma reggel melóban vettem észre, hogy érzékeny. Azóta pedig egyre jobban. Egyáltalán nem örülök, nem szívesen hagynék ki felsőtest-edzést a héten, de végszükségben megteszem, legalább többet futok és jobban megy majd. Arra most úgyis több szükségem lenne, nagyon szeretnék fogyni 5-6 kilót végre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése