2012. április 17., kedd

04.17 lábnap, méghozzá az igazi

Az edzőteremben a kedvenc nappal indítottam a hetemet. Végre sikerült egy rendes, tisztességes és kemény lábedzést véghez vinnem, megfelelő számú és nehézségű gyakorlattal.



Először szokás szerint guggoltam, a különbség csak annyi volt, hogy pár bemelegítő sorozattal gyorsan feltornáztam 64kg-ra és aztán 4 darab, egyenként 5-6 darabszámú sorozatot végeztem. Szeretném elérni ebből a 4*8-as szintet hamar, mert kényelmes, hogy nem kell sok kis tárcsával szórakozni. Guggolás után 4*15-15 egylábas guggolás palánkon következett, észrevettem, hogy egyre mélyebbre tudok lemenni és egyre kevesebb segítség kell a feljövetelhez, ez tök jó jel, fejlődöm. Ezután merevlábas felhúzást és sétáló kitörést váltogattam, 4*10, 4*25-ös mennyiségben. Merevlábasnál 44kg-val dolgoztam többnyire, de a végén felvittem 49-re és azzal is ment gond nélkül. A sétáló kitörés a szokásos 2*10kg-s kézisúllyal ment. Végül, de nem utolsósorban lábhajlító következett, ezt már egyáltalán nem bírtam, tényleg kellene rá edzeni, majd lábfeszítő azt hiszem, hogy 42 kg-val, 4*10. Ennyit tettem, közben szorgalmasan nyújtottam, hátha lesz valami pozitív hatása, ha erőltetem kicsit a dolgot. Végre úgy éreztem magamat most, mint egy-két hónappal ezelőtt edzés után. Nagyon jókedvű, kifejezetten vihogós lettem egész délutánra, emellett jól bírtam a munkát és így, estére viszont borzasztóan elfáradtam. Tűnődtem, hogy egy ötöst még futok, de fut a csoda, alig élek, olyan álmos vagyok. Egy napra ennyi kínzás bőven elég. Nagyszerű volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése