2012. április 4., szerda

04.04 hát-bicepsz

Meló és ebédfőzés után sikerült lopnom egy órát magamnak arra, hogy elmenjek a terembe lemozogni a felesleges energiát. Kis  eső szitált és minden annyira jóillatú volt, föld és tavasz... aztán rákapcsolt, még mielőtt leértem volna, de ez nem nagyon rázott meg, hozzákészültem az edzéshez és kezdtem is. Szokás szerint háromféle lehúzás, egykezes evezés, géppel kétkezes evezés és vállig húzás került menüre. Mostanában az erőszintem folyamatosan emelkedik, még mindig jócskán vannak bennem tartalékok, kezdő lévén.



Ezúttal új metódusként a bicepsz következett, ami kimaradt az ismét a merevlábas... nem nagyon volt már időm, mert a pár készült vissza és várt, így mentem is egykezes súlyzókkal kalapácsból sima bicepszre, majd kétkezes súlyzóra, végül scott-paddal akartam zárni, de kiderült, hogy már nem nagyon maradt bennem szufla, a lehúzások szépen kinyírták a bicepszem is. Majd kiderül, hogy mit alkottam, szerencsére most a társaság kevésbé szimpatikus tagjaival futottam össze, így nem ment az idő a fecsegéssel. Most először láttam lent egy lányt is. Tudom, nem szép dolog az előítélet, de kíváncsi leszek... fekete-szőke varrott lobonc, műszempillák és negédi-bédi szövegelés... végülis életemben nem egyszer csalódtam már kellemesen, lehet, hogy tök jó fej.
Nem tudom, hogy ma lesz-e futás, olyan fáradtnak érzem magam. Holnap viszont nem dolgozom, így egy nagy, hosszú futás van tervben. Motiváció van bőven: épp hullámvölgyem van önbizalom-szempontból. Szörnyen kövérnek és hurkásnak látom magam... egyáltalán nem kedvelem a tükör-én lányt. Ezenkívül elég sokat eszek, azt hiszem, ez tesz be az egómnak. Ilyenkor tuninghoz folyamodom: Én is szép vagyok-ot nézek a gépen és eszek valami finom, de lightosat, amitől nem lesz még inkább tepsipopsim... :P Na megyek is, ha még netántán futnék, majd írok...de nem hinném, leragad a szemem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése