2012. április 28., szombat

04.28 mell-tricepsz és kisfuti anyuval

Elég későn mentem le a terembe, nem is volt nyitva, azt hittem, hogy már nem is jön senki, de azért leültem kicsit várni a padra a ház előtt, hátha. És akkor jött egy kopasz, pocakos herceg fehér ló hiányában kulccsal és bejuttatott. Azt hiszem nagyon nem vittem túlzásba a dolgot, de azért megéreztem. Fekvenyomtam bemelegítés után 39kg-val 4*8, majd tárogatás 45 fokos padon 6 kilóval, 4*10, de nem voltam igazán formában, így nem ment túl jól. Ezután szuperszettben nyomtam a mellgépet soksok kilóval 4*8 és az áthúzás 4*10-et 13kg-val. Ennyiben hagytam a dolgot, hogy maradjon még némi energiám a tricepszemre is, de ez nem nagyon jött be. 4*8 börtöntricepsz, de aligalig bírtam, majd csigás letolás 6kg-val 4*8, végül egy szerencsétlen kis 2kg-s súlyzóval tricepszeztem ülve a fejem felett. Közben elért a felismerés, hogy általános hitemmel ellentétben nem a vállam, hanem a tricepszem van állatira lemaradva. Aztán az is kiderült, hogy nincs jó napom, rájöttem, hogy a lábam nagyon zsíros, a hasam nagy, a karom se jó...csak a szokásos. Az a furcsa, hogy hiába tudom, hogy vannak ilyen rohamaim néha, hogy tényleg ilyennek látom magam, mégsem tudok tenni ellene. Csak már nem akadok ki rajta annyira, hanem elfogadom, hogy rossz napom van. 
Az edzőteremből visszamentem anyuhoz és indultunk futni, mielőtt végleg elfogy a lelkesedés. Nem sokat mentünk, csak olyan 6,5-7km-t, azt se gyorsan, de nem számít, mert mozogtunk és ez a lényeg. Holnap is készülünk ilyen rövid kocogásra, főleg mivel a zanyu felszedett mostanság pár kilót és ez meglehetősen frusztrálja. A nap legnagyobb tragédiája az lett, mikor két felbolygatott bélrendszerű nő egyszerre került fürdőszoba-közelbe. Azért megoldottuk valahogy. :)

3 megjegyzés:

  1. Már így is milyen szép lettél, elég csak megnézni a múltkori túrás képedet... ha így folytatod, tényleg BioTech reklám leszel :D De megértelek, én is ilyeneket tudok látni magamon, ha nincs jó kedvem. Egyik nap még minden jó, aztán másnap zsírdisznó vagyok, a harmadikon meg megint feszes! Sőt, mostanában olyan is van, hogy reggel beesettnek és gebének érzem magam, este zsírdisznónak. Hülyék vagyunk, vagy csak én, de én egészen biztosan! :))

    VálaszTörlés
  2. Veroca, hogy rángassunk ki az elégedetlenség gödöréből?
    Gyorsan keress magadon minimum 5 dologot, ami SZÉP! Ezzel foglalkozz, kérlek! OK, mindenkiben bújkál az a rohadt kisördög, de nyomd le magadban, mert Te vagy az erősebb, az ördög meg menjen mást cseszegetni!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öt dolog? Huhh, az kemény lenne! :D Fej, vádli, alkar, ööö...bicepsz és a mellizom-váll környék sem olyan tragikusan dagikus :P A felső hátizmok is jól alakulnak. Oké, találtam...csak jobban foglalkoztat, ami nem jó, mint az, ami igen :D

      Törlés