2012. április 9., hétfő

Hételeji-húsvéti szünnap

A mai nap ismét a semmittevés jegyében zajlott. Sajnálom, így sikerült. Délelőtt a nagyit látogattuk, délután a szomszédságot és az anyósjelöltet, így vendégeskedtünk és csak ettem és ettem, és ettem. Sportra nem is nagyon gondolhattam, annyit sikerült elérnem, hogy az egyik úticélunkhoz gyalog menjünk, így a kb. 4 km-es séta jót tett a megterhelt gyomromnak. Holnap már nem lesz pihinap és zabanap sem, minden visszatér a megszokott kerékvágásba. Remélem, hogy egy hét elég lesz, hogy a trakta nyomait eltüntessem. Amint elfogyott az utolsó falat sonka és a pár eltüntette az utolsó falat francia salátát, kezdődik a nagy, tavaszi diéta. Már alig várom a hétköznapokat, nem vagyok egy ünnepfan, legalábbis ebben a formában. De tudnék értékelni egy kirándulós, beszélgetős, nevetős ünnepet rengeteg mozgással, némi hideg kajával. Talán egyszer majd egy olyan is összesikerül, végülis ha minden jól megy, vár még rám jópár év.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése