2012. április 3., kedd

04.02 pihenőőőő...

...avagy én vagyok a földkerekség legrosszabb háziasszonya. Jelmezes főpróbát tartottam a húsvéti pizzás kiflinek. Igen ám, de egészségmániám lévén, teljes kiőrlésűvel próbálkoztam. Nagyon brutál, nyominger kis vakarékok születtek a dologból, ezt tuti, hogy nem fogom az ismerősöknek reklámozni. A párom egy hős volt, mert vacsira azt evett.
Délelőtt dolgoztam kettőig, kaja háromig, négyig kipihentem magam, öt körül értünk a boltba, egyszóval mire eldöntöttem, hogy most akkor indulok a terembe, már öt perc hiányzott a hat órához, akkor meg már hova. A hétvégi futásokat egyszerűen muszáj voltam kipihenni, mert picit túlerőltettem magamat, de már érzem, hogy alakul, ma már mehet valószínűleg. Így hát pihenőnapot hirdettem és sütni kezdtem. Megsúgom, a világ jobban járt volna, ha terembe megyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése