2012. április 18., szerda

04.18 váll-has

A pár előző este hazaérkezett, reggel picikét elaludtam, aztán át kellett menni anyukámékhoz, mert az öcsém ma megy el Angliába, hogy ott keressen munkát. Tudván, hogy hiányozni fog, szörnyen irígykedve, a pityergés határán szöktem meg az edzőterembe, ami egy háznyira van tőlük és leedzettem a napi aktuális adagomat nagy gyorsan. Nem bírom a búcsúzást...
Vállra a szokásos hármast alkalmaztam, annyi különbséggel, hogy az oldalemelésnél használt 4 kg-t levittem 3 kg-ra, viszont 3*8-as egységeket csináltam belőle, váltogatva az előreemeléssel és ebből hármat. Egy oldalemelés hagyományosan ülve, egy kicsit előredölve, egy hátrahajolva, hogy minden oldalról jló megdolgozzam az izmot. Szerettem volna még pár gyakorlatot végezni, de úgy tünt, hogy mindent használnak, ami nekem kellene és időnek sem voltam nagyon bővében, úgyhogy mentem hasazni. 4*25 lábemelés szuperszettben 4*25 felüléssel ferde padon, majd lezárásként 25 térdhúzás a húzódzkodón. Ezután mentem anyuékhoz enni és most rohanok munkába. Este kértem a párom, hogy förmedjen rám, hogy húzzak el futni egy gyors ötöst, majd meglátom, hogy sikerül-e...

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Remélem, talál munkát. Ha nem, akkor szólj, van ott pár ismerősöm!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi, azért remélem, hogy megoldja egyedül :) Pár hét és kiderül.

      Törlés