2011. november 28., hétfő

11.28 pihenő helyett csekélyebb intenzitás

A mai nap valahogy így sikerült, sajnos. Bánom is, meg nem is, néha kell egy kis pihenő, de nehezemre esik ezt betartani. Mivel olyan álmos vagyok, hogy alig élek, így ha tetszik, ha nem, ez a nap már torna nélkül  marad....

...t volna, ha kibírom... Így végülis az Insanity Max Recovery-re próbáltam nyújtani, lazítani, több-kevesebb sikerrel. A combom borzalmasan fáradt a tegnapi után, ezt világosan éreztem a 3/4 óra alatt, míg hajlongtam, nyújtottam és erőlködtem. Mikor befejeztem, még mindig keveselltem a hajszát és úgy véltem, hogy felsőtestre edzettem mostanság, mint ahogy combra, fenékre is, a hát- és válledzések nem tetszettek, így hasra végeztem a P90X-ből az Ab Rippert, ezt már becsülettel, így ma is nyugodt lélekkel bújok ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése