2011. november 9., szerda

11.09 Bodyrock Jess&Sean

Már nagyon vártam, hogy végre csinálhassam ezt a workout-ot, ehhez képest egy kicsit csalódás volt. Leizzadtam, szó se róla, de valahogy mégis többet vártam, fárasztóbbat, vagy ilyesmi. Persze lehetne ezt a workoutot ahogy van, olyan intenzitásig vinni, hogy belehaljak, ez valószínűleg az én hibám, hogy folyton feltagolok mindent kisebb darabokra. Nem tudom. Mindenesetre jól esett, elfáradtam, többnyire Jess-nél jobb eredményeket értem el, ahol nem, ott pedig szerintem jóval nagyobb súllyal dolgoztam, mint ő. Úgy tűnik, a Sean-os workout-ok a nagyon kemények, Jess pedig a könnyebb kategória. És elvileg most Sean következik, hahahahahhhaaaaa...(sátáni kacaj)...
Good Feeling Workout



Eredményeim (Zárójelben mögötte Jess-é):
Ugi Punch(5 kg-s kézisúlyzóval): 34, 34 (33,22)
Frog Burpee: 22, 22.5 (22,16)
Side Forward Lunge Left: 8.5, 8 (12,10) (15 kg-s sózsákkal)
Side Forward Lunge Right:8.5, 9 (10,9)
Sumo Push Up: 14, 13 (13,10) (nem csaltam)
Side Knee Raises: 25, 22 (10,8 - Ez számomra teljesen hihetetlennek tűnik, lehet, hogy kettőt számolt egynek?)

Mindenesetre kellemesen elfáradtam. Azt hiszem, azt még nem említettem, hogy emeltem a homokzsákom tömegén, most 15 kg-s. Ez meglehetősen magas emelés volt, hirtelen 6 kg, de azt hiszem, hogy elég hamar megszokom és segít növelni az intenzitást. Egyszerűen a 9 kg már túl kevés volt. Talán, ha mégsem válik be ez a brutál emelés, akkor visszaveszem 12 körülire, de szerintem megér egy próbát.
Az intenzitás emelése pedig azt hiszem, úgy válik majd lehetővé, ha nem tartok totális kifáradás esetén szusszanásnyi szüneteket, hanem nyomom olyankor tovább. Talán ez nem is elhatározás, hanem fejlődés eredménye lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése