2011. november 8., kedd

11.07 Bodyrock Sean-nal

A futóverseny utáni nap...minden porcikám egyesével sajgott, izmok és főleg az ízületek. A csípőm és a térdem össze akart csuklani, meglehetőst szenvedtem. Úgy tűnik, az izmaim már szépen fejlettek a futásra, jól bírják az iramot és egyre újabb izomcsoportokat vonnak be a munkába, most például közvetlen a fenekem alatt fájt a combom, ahol soha eddig, ami azt jelenti, hogy szépen dolgozott a comb hátulsó része is. Sajnos úgy tűnik, hogy az ízületek még nem érték el azt az edzettségi szintet, ahol az izmok állnak, így ezek irgalmatlanul tudnak fájni a versenyek utáni napon. Emiatt majdnem hagytam a csudába az erre a napra kinézett Bodyrock-workout-ot, csak hogy ne rontsam még tovább a helyzetet. Biztos vagyok benne, hogy egy 9 kilós zsákkal a nyakamban ugrálni minden, csak nem ízületkímélő. Végül mégis megcsináltam az edzést, azt a 3*50 másodpercet kibírtam valahogy. Ez az a workout, ami először annyira elriasztott, hogy meg sem csináltam. Sean kínlódik, nyög és szenved benne, vörösödik, könnyít, mindent megtesz, csak átvészelje valahogy. Meg is értem máskülönben, hogy miért. Az egyetlen oka, hogy még járni tudok, hogy a fejlettségi szintem nem elég ahhoz, hogy ez a workout igazán megkínozzon. Többnyire könnyítésekkel dolgoztam, mivel másképpen egyszerűen nem ment.

I'm Sexy and I know it! Workout


Eredményeim:
sandbag lj: 45, 40, 40
walking pu: 4,4,4
reverse pu: 18, 15, 7 (a többit hősiesen tartottam, innen az izomlázam, azt hiszem)
reptile pu: 8(9), 3(12), 5(10) a zárójelbe tett részek már könnyítettek. Majdnem belehaltam.

Ezután fájó háttal és alkarral ébredtem, úgy tűnik, ezek a részek annyira kidolgozatlanok, hogy brutális izomlázat kapjanak még a részmunkától is. Élveztem egyébként a gyakorlatok egy részét és mégjobban a Workout rövidségét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése