2011. november 22., kedd

11.22 Bodyrock Jess&Kyla&PETI

A pár ismét hajlandónak mutatkozott velem edzeni, gyorsan meg is ragadtam az alkalmat, mielőtt elment volna a kedve. Jess 250 ismétlésesét kapta, amit én már pár napja letudtam, másodszor is, így most passzoltam. Nagyon jó választás volt, mivel nem időegység alatt kellett sokat csinálni, hanem adott mennyiséget időre, tehát nem tudott semmit ellustálkodni. 27:33 alatt végzett, de becsületére legyen mondva, hogy minden egyes darabot tisztességgel megcsinált, az idő pedig idővel úgyis jobb lesz. Nagyon büszke vagyok rá, annyira szeretném, hogy ne adja fel. Pár hét alatt úgy megszokná, hogy már nem lenne kín, legalábbis nem elsősorban. Róla most ennyit, jöjjön az én részem, annál is inkább, mivel az vadi új.

Hot Body On Me Workout and Bodyrocker Kyla
Eredmények:
1. guggolás lábemeléssel:      30, 24, 24      (Kyla:33, 28, 27)
2. fordított egylábas fekvő:      21, 17, 17              (25, 18, 15)
3. kinyomás&ugrálás kombó:   4,   4,   4              (3.5, 3.5, 3)
4. plankben ugrálás kombó:    16, 18, 20              (11, 11, 10)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése