2011. november 19., szombat

11.18 Bodyrock Jess újratöltve

Shake It! 250 Rep Workout with Bodyrocker Jess

A 250 ismétlésest vettem elő , gondolom azért, mert elég könnyű volt azokhoz képest, amiket mostanában tettek fel. Ma volt az a nap, amikor pocsékba ment az egész heti diétám, halotti toron voltunk és annyi kaját és italt és mindenfélét tettek elém, aminek nagyjából egy szent sem tudott volna ellenállni. Nagyon restellem.
A torna jól ment, még mindig tördelnem kell az ötveneket sajnos, a swing kivételével más nem megy egyben, de ez egyre javul, az időm is két perccel jobb, mint legutóbb. 17:28:94 helyett most15:16:74-et mértem, pedig technikai szünet is adódott, anélkül még faraghattam volna belőle. Még mindig a nehezebb verziót vállaltam be, az első feladatnál nem hagytam el a plussz lábemelést, amit Zuzana kihagyott a Tutorialból, enélkül egyébként tényleg sokkal rosszabb lenne az ő ideje is. A második számomra a kínok kínja, az 50 félburpi a workout legnagyobb nehézsége. Leküzdöttem, aztán tízesével következtek a guggolások, az lehetett 
volna jobb is, tudom.  Ezután a kedvencem, a korláton lábemelés tárogatással könnyen ment és az utolsó 50 swinggel is elbírtam, most félkezest csináltam belőle, mint Jess, 25-25-öt. Mivel az utolsó alkalom óta a súlyon is jelentősen emeltem, így abszolút diadal a mai, nem is értem, mi a problémám. Még sosem voltam elégedett az eredményeimmel, mindig úgy érzem, hogy sokkal többet is bírtam, vagy bírhattam volna. Talán ez tartja fent az érdeklődésemet. Egy hónap múlva ismét előveszem ezt a gyakorlatsort ellenőrzésképpen. A cél Zuzana 13:11-e, vagy Jess 14:03-ja. Holnap pedig nehéz workout a soros, nem lehet minden nap pihenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése