2011. november 26., szombat

11.25 Bodyrock ismét Sean-nal

Look Hot in Your Undies Workout
Ezt csináltam, egyáltalán nem ment jól, szerintem egyébként is nagyon kemény lett volna, de kicsit valószínűleg le is vagyok gyengülve pihenőnap hiányában. Lassan tudom, hogy kellene tartani egyet. Az első és a második gyakorlatot már a második körben beginner-re vettem, mivel 1. nem bírtam a fejemen átrakosgatni a súlyt és 2. egyetlen dinamikusan ugrós fekvőtámaszra sem voltam képes, az emelés miatt majd meghaltam, így egyenlőre jó nekem a sima sétálós is. De azzal jól megküzdöttem. Az utolsó két gyakorlatban nem csináltam módosításokat, valamit csinálni is kellett.
Így eredményeim:
hátra kitörés néha súlyátrakással:                                   18, 18, 19
ugrálós fekvő fél kézzel emelve ezen nehezítések nélkül: 11, 11, 11
ninja ugrás&kinyomás kombó:                                       6.5, 6, 6.5
lábfelhúzás&burpi kombó:                                               8, 7, 7.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése