2011. november 2., szerda

11.02 BR Zuzana&Jess

Shake It! 250 Rep Workout With Bodyrocker Jess

Túlestem az első Zuzana-mentes Zuzana Workout-on. Éppenséggel Zuzana több volt benne, mint Jess, de így volt ez jól. Ez egy Time Challenge volt. Meglehetősen gyenge eredményt értem el, pedig dolgoztam rajta rendesen. 17:28:94  lett Zuzana 13:11-éhez képest. Mondjuk nem teljesen egyértelmű, hogy ki mit csinált, mert egyszer Zuzana egy mozdulattal többet mutatott be a Tutorialban, mint amennyit Jess csinált a videón, ami időben ugye egyáltalán nem mindegy és egyszer Zuzana kétkezes swinget csinált, míg Jess egykezeset. Gondolom később majd jobban figyelnek az összehangoltságra, de most egyenlőre még nem volt teljesen oké minden.
Mindenesetre nagyon örülök, hogy megcsináltam a napi tornámat, bár megint le akar peregni a petefészkem. Duplázni akartam ma az agyonzabálás és a tegnapi szünet miatt, de nem hiszem, hogy menne. Elfáradtam. Már szörnyen várom a még újabb workoutot Sean-nal, de még sajnos Freddy nem tette fel. Talán reggelre már lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése