2011. november 20., vasárnap

11.19 kavar-nap, P90X+, Bodyrock EC

Elég későn kezdtem tornába és jóindulatom jeleként éjfélkor nem dübörgök, de még 11-kor sem, így hát valami lármamentest kerestem. Először 2*20+1*30 mélyhátizmot csináltam úgy, hogy deréktól felfelé lelógtam az ágyról és a pár ült a bokáimon, aztán ezt kevesellve elővettem a P90X+-nak az Abs-Core Plus című hasizom-kínzását. Megcsináltam, még élveztem is, ez egy ilyen nap. Kicsit keveslem ezt az egészet, az izmaim tuningért sírnak, így még tervezem újra elővenni a 300 guggolásos exercise challenge-t a Bodyrocktól. Mivel  jócskán emeltem mostanság a súlyon, így szép kis baleset lesz, úgy érzem. Nem tudom, hogy fog-e menni, mindenesetre belekezdek, azt hiszem.
Hát ment, 18:12:28 alatt, majd megnézem, hogy legutóbb és azelőtt hogy ment. Akárhogyis, most 12 kg-val csináltam végig és egyszerre általában 25 ment le, aztán kis szünet és tovább. Így már egy elfogadható, igazi napi edzés a mai. Közben azt is megnéztem, hogy legutóbb 19:55-ömbe telt a dolog, pedig akkor még csak a 9 kilós sátorzsákkal dolgoztam. I'm very proud of myself!

Exercise Challenge - 300 Killer Squats

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése