2011. november 16., szerda

11.16 Nosmoke Day + Bodyrock

Alig bírtam magamat rávenni a tornára ma. Egyáltalán nem éreztem magam alkalmasnak a feladatra, csak szenvedtem, de valahogy nem jött meg a kedvem. Végül persze győzött az akaraterő és megcsináltam a napi penitenciát, bár nagyon gyengére sikerült, megint a combom nem bírt el a feladattal. Nagyon úgy tűnik, hogy tényleg túl van edzve, napról napra gyengébb, kell majd neki egy pihenős nap valamikor. Talán ha végre rávenném magam a futásra, az lenne egy izompihis nap. Csak ebben a hidegben és sötétben jobban esik a szobában nyafogni.
Más: HAPPY NOSMOKE DAY TO ME!!! HAPPY 1ST ANNIVERSARY! 
Egy évvel ezelőtt délelőtt 9 körül tettem le a cigit, akkor szívtam az utolsó fél szálamat. Emlékszem, hogy akkor már megvolt az elhatározás, életemben először le akartam szokni a cigiről és aztán nem bírtam magammal, rá kellett gyújtanom. A fürdőben szívtam el a tükör előtt, hogy lássam, hogy mit csinálok és szégyelljem magamat. Aztán indultam az üzemorvosira, ahol egy mondattal meggyőzött a doki, azóta egyetlen alkalom volt, hogy kontrollt vesztettem, még Szilveszterkor, akkor sem szívtam el, csak kétszer rágyújtottam, beleszívtam kettőt és széttörtem. És azóta tényleg teljesen megváltozott az életem, lubickolok a cigi nélkül, sportolni, fogyni kezdtem, mivel féltem a hízástól, új hobbi, egy másik lány néz a tükörből vissza. Őszintén? Egy sokkal boldogabb és magabiztosabb lány. Az életem még messze nem tökéletes és vannak nagyon durva hézagok, de megtanultam megbecsülni és elfogadni magamat, megtanultam, hogy mi a jó nekem és többnyire el is érem, legalábbis ami az életmódot illeti. Mostantól a cél, hogy más területekre is kiterjesszem ezt az akaraterőt és magabiztosságot. 

Megint más: Kísérletezek  mostanság házi hajmosó praktikákkal, szeretném, ha találnék használható ötletet. A szódabikarbóna almaecetes öblítéssel nem vált be, ragad a hajam a zsírtól, ha ezzel próbálkozom, így most a tojássárgája a következő szerencsés próbálkozó. Ha ez sem jön be, akkor visszatérek az Alverde-családhoz,  ezt a kínlódást nem éri meg az egész. Majd leírom, hogy sikerült a tojásos próba.

És végül, Eredményeim:
1. ugró kitörés-kombó: 8, 8, 7 (kicsit gyenge, de nem vészes, főleg a súlyemelés miatt, 12 kilóval) 
2. félburpi súllyal-kombó: 13, 15, 14 (az elején nagyon bénáztam, aztán belejöttem, de kellett egy kisebb szünet, mert féltem, hogy feljön a szomszéd, miután leejtettem egy öt kilós kézisúlyzót )
3. plank ugrálás-kombó: 7, 9, 6 (na ez lett a harmatgyenge. Nagyon fáradt a combom és rendszeresen belezavarodtam.)
4. súlydobálós hasprés: 23, 27, 22 (ez az én gyakorlatom, 4 kilót dobáltam közben és ment volna jobban is, csak folyton ki akartak borulni a dobált szatyorból a sózsákok, azt igyekeztem összetartani)
Bonus:
5. krokodilos fekvőtámasz: 9
6. ninja ugrós: 10
7: krokodilos ft: 10
és ennyi. Most rohanok pancsolni, aztán meló. Éjszaka, persze, mikor máskor. Jahh, egy viszonylag új kép. Mostanság ilyes állapotban vagyok. Lehetne már jócskán jobb is, de volt már rosszabb.
Erre a lényeget felejtem el, ehhhh... ez volt a napi torna Sean-nal:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése