2011. november 26., szombat

11.26 nagy séta + Bodyrock burpee fusion

Sulinapom volt, egész nap mentem, reggel már futókiránduláson vettem részt a buszállomásra, aztán Egerben zakóztam egy bazi nagyot a frankón lefagyott lépcsőn, suli után lekéstem egy buszt, így kénytelen voltam nagyot sétálni fázás ellen, majd bevásárlóközpont-turné, buszról leszállva ismét haza gyalog, egyszóval kijutott, valahol 7-10km közti távot tettem meg gyalog. Fáradt vagyok és késő van, így a napi workoutot passzolni akartam, de végül nem sikerült, így megcsináltam a mára kirótt
Burpee Fusion Workout -ot.
Régebben már csináltam, úgy rémlik, de ha esetleg mégsem, hát a reversét mindenképpen, elég sokszor. Most már villámgyorsan ágyba készülök, mert nem fogok bírni felkelni. Jahh, az időm 29:08:22 lett, aminek nagyon örültem, míg mások eredményeit meg nem láttam. Azért meg vagyok róla győződve, hogy magamhoz képest fejlődtem. Mindjárt utánanézek, aztán irány az ágy.

Március 21.-én csináltam, 24:08 alatt. Most el vagyok teljesen keseredve. Na jó, nem vagyok, hanem mentegetem magamat. Mert le kéne szoknom arról, hogy tévézés közben edzek, az egy. Aztán meg arról is, hogy csak jólesően, csak kényelmesen, ez kettő. Ha összekapnám magam, tudom, hogy tudnék olyan időt csinálni, sőt, még jobbat is. Az elején még minden workoutba belehaltam, most meg kényelmesen lepassziózom, bár ilyen mennyiségű burpee még így is fájt. Na meglátjuk, majd odafigyelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése