2011. november 20., vasárnap

11.20 Bodyrock Sean&Peti

Ismét a párral tornáztam. Megint nagyon-nagyon erősnek érezte magát, így a legnehezebbel kezdtük. Megint nem tudta csinálni, persze. De én kénytelen voltam azt csinálni és az ő kapcsán arra is rájöttem, hogy talán nekem is túl sok még mindig a sózsákban lévő súly. Mindenképpen szeretném megszokni, mivel nem csak a jó formára, de az azzal járó erőreszintre is vágyom. Megreparáltam a sózsákot, hogy gyakorlás közben ne a fejemen legyen, vagy az orrom verjem le vele, hanem úgy funkcionáljon, ahogy kell. Most sokkal nehezebbek a gyakorlatok, mert tartani nehezebb, mint a fejemen pihentetni lábemelgetés közben.
A pár megmerényelt és csinált rólam pár képet edzés közben. Egy van, ami igazán ütős lett, olyan vagyok rajta, mint egy komoly body builder nagyon keskeny vállakkal:

You Da One Workout
Eredmények:                         enyém     régi enyém(3 napos)    Petié
1. forgóburpi:                       15, 11, 11         13, 12, 11,           11, 7, 6
2. kinyomás-mc:                   6, 4, 4                4, 3, 4                 2, 3, 2
3. kitörésből lábemelés:      10, 8, 10           13, 11, 11              4, 7, 5
4. kitörésből lábemelés:        9, 9, 9               8, 11, 10              6, 7, 7
5. jumping jack súllyal:        11, 11, 12         12, 10, 10              7, 7, 11
6. háromirányú térdemelés:  7, 6, 6               5, 5, 5                  3, 3, 3

Nem igazán élveztem, tortúra volt, de utána az eredményeket látva jó érzés kapott el, így megérte, összességében. Szépen fejlődtem még ennyi idő alatt is, vagy legalábbis több energiát voltam képes most beleadni, mint akkor. Ami gyengébb, ott pedig végre rendesen tudtam csinálni a gyakorlatokat a megrövidített fogantyújú sózsákkal. A Peti eredményeit pedig gyorsan leírom, hogy többnyire súly nélkül csinálta, nehogy az legyen később, hogy nézzem meg, hogy ő igenis ennyit csinált. Így meg tudom mutatni, hogy igenigen, de így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése