2011. március 2., szerda

02.28 P90X mellkas-hát-törzs

Folyton elmaradva írom a bejegyzéseket, így történhet, hogy egy februári edzés a márciusi bejegyzésekhez kerül. Most éppen két nappal vagyok vissza. Általában annyira elhúzom az edzést, hogy csak este kerül rá sor, akkor meg úgy elfáradok, hogy majdnem egyenesen az ágyba hullok, nincs energiám blogolni. Mit is csináltam, mit is? Ja igen, lusta voltam, kihagytam az ajánlott Insanity-adagom, inkább először megdolgoztam a törzsem a P90X+ Abs_core Plus -szal, aztán a P90X Chest&Back-kel próbálkoztam. Több szempontból sem sikerült túl eredményesre a próbálkozás: egyrészt, nincs húzódzkodóm itthon, így a gumiszalaggal próbáltam a feladatok expanderes részét teljesíteni, nem túl sikeresen. Másrészt, képtelen vagyok annyi és annyi féle fekvőtámaszt megcsinálni, amennyi az ajánlott adag. Végülis az egyetlen, ami bíztat, hogy a végére borzalmasan kifáradtam, nem is nagyon bírtam már csinálni és másnap jelentkezett egy kis húzódás a mellizomban, ami annak a jele, hogy a megfelelő helyre dolgoztam és alaposan. A cél pedig ez volt, nem igaz? :) A P90 Ab Rippere is ott volt ennek a programnak a végén, így persze elkezdtem, de két hasizom program már több volt a soknál, az utolsó három percében már csak bohóckodtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése