2011. március 19., szombat

03.19 Insanity + fekvő-teszt

Tornázni szeretnék, de még nem merek, valószínű, hogy az alsó szomszéd javában alszik. Félek, hogy kiátkoztat a pápával, vagy ki tudja mit tesz, ha pitymallati kilenc óra előtt zúzni kezdem a menyezetét. Mindenesetre megcsináltam a 100 fekvőtámasz tesztjét, hát, egyáltalán nem haladok és nem tudom, hogy miért. Pontosabban haladok én, csak nem abban a tempóban, ahogy a weblap előírja. Jelenleg 12 és fél fekvőtámasz elvégzésére vagyok képes. Megint fejlődtem egyet, ami tök jó, csak a weblap szerint már minimum 16 szabályos fekvőtámasz elvégzésére kellene, hogy képes legyek. Szerintem a weblap hülyeséget beszél.

Max Interval Plyo. Ez volt a mai rémség neve. Valahogy mégis elviselhetőbb volt, mint a tegnapi, bár nem sokkal. Mérlegre álltam és azt kellett tapasztalnom,  hogy egy-két kilogramm felkúszott rám az utóbbi hetekben. Ezen annyira kiakadtam, hogy rengeteget ettem, miközben terveket gyártottam, hogy hogyan lehetne a fogyási hatékonyságot növelni. Végül úgy döntöttem, hogy sehogyan, csakis a már régen tervezett szotyielvonást szeretném megvalósítani, a többi nem érdekel. Így is nagyon keveset eszem, nem vagyok hajlandó még több korlátozást elfogadni. Jahh, borzalmas izomlázam van a fenekem és a combom találkozásánál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése