2011. március 13., vasárnap

03.13 nagyon-nagyon lusta, kajás nap-fit test

Tényleg nagyon rosszul szervezett és lusta napnak sikeredett. Igaz, hogy kertészkedni mentem, de arra is lusta voltam, így nem nevezném hatékony testedzésnek. Mindenbe belekezdtem, semmi sem esett jól. Végül nagy nehezen a fit testre vettem rá magam, úgyis halogatom már egy ideje. Most megyek takarítok, mosogatok, aztán majd kiderül, hogy jut-e még némi idő valamire, mert most már megjött a kedvem.Jahh, eredmények: 104,59,99,50,9,17,21,90. Mindejárt ránézek a múltkori eredményekre, hogy volt-e fejlődés és megírom az eredményt.

Meg is van, íme (múltkor-most): -:104, 40:59, 87:99, -:50, 11:9, 18:17, 4(+11női):21,66:90
Teljesen pontos fejlődési eredménnyel nem tudok szolgálni, mert a múltkor két gyakorlatot kihagytam és ez úgy tűnik, hogy eléggé kihat a többi gyakorlatra is. Vagy csak ebben-abban visszafejlődtem és pont a kihagyott gyakorlat utáni kettő az, még az is lehet, nem tudom. Azért azt hiszem, egész jó voltam, főleg magamhoz képest. Na pakolás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése