2011. március 21., hétfő

03.21 Insanity Recovery +Bodyrock Burpee-k

Felkeltem és szép idő volt, madárcsicsergés, miegymás, délután fél kettő. Úgyhogy evés után hamar mozgásba lendültem. Fél percig az első maxos tornába kezdtem, de aztán rá kellett döbbenjek, hogy fárasztó, így visszatértem a naptár szerint mára kiutalt Max Recovery-hez, azt hittem, az majd jól esik. Hát nem. Utálom az ilyen tornákat, fárasztó és unalmas és fáj, de cseppet sem szórakoztató. Nem szeretek igazán nyújtani, úgyhogy végignyafogtam az egészet.
Hiába a brutális tornák, tréningek, az utóbbi időben nem fogytam, sőt, inkább híztam. Ez valamelyik nap teljesen megrázott, elég rendesen kiakadtam. Úgyhogy próbálkozom megreformálni az étrendemet, valami hasonlót tervezek megvalósítani, mint a tiszta étkezés. A mai reggelim 30 g zabpehely volt 20 gnyi fehérjét tartalmazó fehérjeporral, imádom amúgy, pont azért tünt olyan szörnyen kevésnek. Azóta azzal töltöm az időt, hogy eltöltsem valahogy az időt, mert örökösen a kaján jár az eszem.  Lesz ma még 3-4-szer 50grammnyi lesütött csirkemell elvileg alkalmanként 200 g zöldsalátával, de lehet, hogy ennek az adagját megemelem, mert muszáj jól laknom, hozzászoknom. Nem maradok amúgy éhes egy ilyen evés után, cak éppen teltségérzetem sincs. Azt mondjuk valószínű, hogy ne is várjak ennyi kaja után. Kicsit egyhangú a diétaterv, de tervezem majd feldobni párolt, főtt zöldségekkel, tojással, néha levesekkel, nem olyan rossz ez így. Másik tervem, hogy valahogy bele kell simítanom a tornát és diétát az életrendembe, nem foglalkozhatok vele mindig ennyit, mivel jön a vizsgaidőszak, foglalkozni kellene a párommal, dolgozni, angolozni, nem szeretném, ha a torna miatt minden háttérbe szorulna. Nem tudom, hogy edzés lesz-e még ma, nem nagyon hiszem, de meglátom. Most elsétálok a boltba, hogy teljen az idő a következő evésig, még van egy és egy negyed órám.

Már csak fél órám lenne a boltba menni, az meg kevés, úgyhogy majd csak kaja után megyek. Kár, mert már nem lesz olyan jó idő. Az lett a vesztem, hogy benéztem a Bodyrockra, hogy mi az új workout. Hát új nem volt, viszont a  Burpee Fusion Workout című nyalánkság került újra elő. Régebben ezt csináltam már, vagy hasonlót, de akkor még csakis női fekvőkkel és még úgy is benne volt vagy másfél órában. Nagyon kíváncsi voltam, hogy hol tartok most, még mindig átlagos női kezdőnek számítok-e, vagy azért már fejlődtem valamit. Hát fejlődtem egyébként rengeteget. Az időm 24:08 lett, ami nem olyan túl szuper Zuzana 20:04-éhez, de már nem is rossz és ami a fő(!!!) hogy minden egyes fekvőtámasz szabályos volt (már amennyire), nem volt közte női. A burpee-adagokat két nekifutásra csináltam meg, legközelebb a célkitűzés az lesz, hogy egyben kell. Hát most nagyon elfáradtam és nagyon örülök. És a lelkem is megnyugodott, hogy így nem lett ellazsálva a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése