2011. március 2., szerda

03.01 Insanity + Jillian Michaels

Sajnálattal kellett rádöbbennem, hogy Jillian Michaels Banish Fat Metabolism-ja visszasorolt a csoki kategóriába. Nagyon élveztem az edzést végig, jóízűen ziháltam, egyetlen combgyakorlattal találkoztam, ahol kb 5 ütemnyi szünetet kellett torna közben beiktatni.  Egyszóval már túl könnyű. Egy ideje a 30 day shreddel is így vagyok, csak akkor veszem elő, ha végképp nagyon lusta hangulatban vagyok, de szeretném, hogy legalább a mozgás illúziója meg legyen. Ha valamelyik nap nagyon ráérős hangulatban leszek, akkor azt hiszem, kipróbálom a No More Trouble Zones-t és az alapján végképp eldönthetem, hogy van-e értelme tovább próbálkozni Jillian-nel. Sajnálom ezt a dolgot, az egyik kedvencem. Roppant ritka eseményként egy kedves, szimpatikus és természetes nőalak, kellemes gyakorlatokkal, egyszóval minden klappol. Azért annyira elfárasztott, hogy nem esett túl jól az Insanity: Cardio Power & Resistance utána. Egyszer szünetet is tartottam, mert ártatlanul úgy kellett tennem, mint aki azt se tudja, mi az a torna, hogy a szomszéd asszony le ne lőjön... :P A kettő együtt már túl sok volt, Insanity után elfeküdtem a padlón kicsit lélegezni és majdnem ott aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése