2011. március 12., szombat

03.12 soksok séta + Insanity

Ma megint suliba mentem, pár nincs itthon, úgyhogy gyalog rohangásztam fel-alá, összeszámoltam, testvérek közt is legalább 7-8 kilométert legyalogoltam. Ezt nem mint sporttevékenységet űztem, hanem csak mentem ahova szükséges volt és mindenhova gyalog kellett. Mindenesetre jól jött végülis, csak így a két napi séta gyümölcseként kiadós fenékizomlázat szereztem be. Nem teljesen értem, hogy napi jellegű edzések mellett hogy lehet hol itt, hol ott izomlázam, de neki nem gond, lehet.

Délután ötre hazaértem, sajnos nem bírtam magam azonnal rávenni a mozgásra, úgyhogy csak nyolc órakor láttam neki a szokásos és jól megérdemelt Insanity: Plyometric Cardio Circuit-emnek. Őszintén? Nagyszerű volt. Egyre jobban megy szerencsére, bár még mindig jócskán nem bírom végigcsinálni. És ha egyszer mégis, az se gond. Akkor még ott van az edzések második, keményebbik, hosszabbik fele. Már előre rettegek. Most sajna sok időt eltötyögtem, úgyhogy valószínű kénytelen leszek újra bemelegíteni, mielőtt valamibe kezdek. Ha csak teljesen el nem pilledek, mert akkor irány az ágy. Úgy gondoltam, hogy szívesen kipróbálnék egy Zumba-dvd-t, bár ránézésre nem az én stílusom. Sajnos nem vagyok túl muzikális alkat, de meglátjuk.

Kipróbáltam, nem jött be. Igaz, türelmem se volt hozzá, talán majd máskor. Most tíz percet sikerült megcsinálni belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése