2011. március 14., hétfő

03.14 100 fekvős adag+Insanity+P90X+

Ismét nagyon lustának éreztem magam, szívem szerint meg se mozdultam volna, de muszáj volt, úgyhogy mozgásba lendültem. Előszörre megcsináltam a 100 fekvőtámaszból az aktuális adagomat, nem mondanám, hogy jól ment, de most legalább nem kellett félbehagynom. Utána az Insanity: Cardio: Power&Resistance  következett, közepesen tűrhetően ment. A végén már nagyon nem akarózott, de azért még összeszorított fogakkal lenyomtam a P90X+-ból az extra hasizmot. Most teljesen hullának érzem magamat, de jólesik a tudat, hogy nem lustálkodtam el ismét egy napot. Azt hiszem, hamarosan szintet lépek az Insanity-ben, elkezdem az első hónap utáni részeket. Most viszont alszok, mert az teljesen szuper ilyen fáradtan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése