2011. március 18., péntek

03.18 Brutál Insanity + Hip-Hop Abs

A mai napon úgy éreztem, nagyon ügyes vagyok máris. Elkezdtem megnézni a maxos Insanityk elsőjét, hogy aztán csináljam is. Majdnem zokogtam, úgy sajnáltam a szegény, szenvedő fiúkat, lányokat látva, el is döntöttem, hogy én ehhez még kiscserkész vagyok, jó lesz nekem még felkészülni a Plyometric-kel és a Core, Cardio-val. Ezzel a lendülettel bele is kezdtem a Max Interval Circuit-be. Borzalmas volt, iszonyatos, mindenem izzadt, fájt, szenvedett, nagyon soknak tünt az egy óra. Közben persze isteni is volt, tényleg kifárasztott, bár nem bírtam mindent csinálni, de majd csak belejövök, abban bízok.  Nem tudom, hogy átlépek-e már erre a szintre, vagy még gyógypedezek a könnyebbekkel, mindenesetre büszke voltam magamra, hogy bírtam a végéig, így érzem benne a kihívást. Biztos, hogy még sokszor előkerül.

Ezután a csoda után még terveztem, hogy tornázok, az időmből kitellett és kedvem is volt, de már semmi túl erősre, elég volt. Így jó pár Hip-Hop Abs-t ugráltam végig, meglehetősen élveztem a táncos részeket. Egyébiránt még csak meg sem izzasztott igazán, nem túl erős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése