2011. március 10., csütörtök

03.10 P90X + Insanity

P90X+ Abs-Core Plus kipipálva. Ezután még egy brutál cardiot tervezek és ennyi mára. Megyek délutánra dolgozni, közben valami villanyóra-ellenőrző cserkészcsapat is bejelentkezett, szóval elég sűrű nap lesz és nem óhajtok egy halom érdeklődő villanyszerelő jelenlétében ugrálni, úgyhogy kénytelen vagyok viszonylag korán, ti. most tornázni. Pedig amúgy lehet vicces lenne... Ja és akkor a szomszédokról még szót sem ejtettem, akik miatt túl korán és későn sem lehet, úgyhogy tényleg eléggé be vagyok korlátozva.
Az előbb döbbentem rá, hogy csütörtöki nap lévén holnap és holnapután is iskola. Ezek szerint holnap tornamentes nap lesz valószínűleg, hacsak Zuzana ki nem talál nekem valami nagyon gyorsat és nagyon hatékonyat. Szombat már nem gond, délután négyre hazaérek, akkor még belefér.  


Eltököltem az időt, persze. Nekiültem a blog-bejegyzések címeit kicsit kifejezőbbé és áttekinthetőbbé fésülni, ezzel sikeresen el is szúrtam háromnegyed órát.  Közben azért csináltam tíz fekvőtámaszt, csakúgynapra. Most eszek valami sokat és finomat, aztán jöhet a Pure Cardio, jajj, mamám!!!


Megvolt, szenvedtem, mint a kutya, nem vagyok mostanság nagy passzban. Utána viszont még maradt energiám a Cardio-Abs-re, úgyhogy nekiugrottam, sikeresen majdnem el is késtem melóból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése